Strona główna Aktualności Aktualności Dbamy o bezpieczeństwo

Dbamy o bezpieczeństwo

Dbamy o bezpieczeństwo

Szanowni Państwo,

Nadszedł czas, aby podsumować akcję bezpłatnego wsparcia technicznego, którą realizowaliśmy dla Państwa w marcu i w kwietniu 2020 r.

Pierwszy raz w kilkudziesięcioletniej historii naszej firmy systemy ostrzegania ludności były tak intensywnie wykorzystywane do informowania mieszkańców za pomocą komunikatów głosowych.

W tym czasie pomogliśmy uaktualnić oprogramowanie oraz serwisowaliśmy nasze urządzenia w 98 urzędach gminy, urzędach powiatowych i wojewódzkich, a także w jednostkach Straży Pożarnej.

Uczestniczyliśmy w przygotowaniu odpowiednich komunikatów głosowych, które na bieżąco informowały mieszkańców o zagrożeniu epidemiologicznym. Mimo ograniczonych zasobów firmy oraz konieczności pracy zdalnej robiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić Państwu stosowną pomoc.

Nasi pracownicy z działu wsparcia technicznego (WiT) byli w tym trudnym dla wszystkich czasie do Państwa dyspozycji przez kilkanaście godzin na dobę. W trakcie lockdownu otrzymaliśmy wiele pozytywnych informacji na temat naszej pracy, choć jednocześnie mamy pełną świadomość tego, że nie wszystkim naszym Klientom udało się pomóc.

Było to dla nas ważne doświadczenie, bo pokazało dobitnie, zarówno nam, jak i odbiorcom naszych urządzeń, że systematyczna troska o serwisowanie urządzeń jest absolutną koniecznością.

Niestety, stan zagrożenia związanego z pandemią nie minął i wszystko wskazuje na to, że COVID-19 pozostanie z nami na długo. Zwłaszcza w ostatnim czasie mamy tego świadomość, kiedy do żółtych i czerwonych stref są włączane coraz większe obszary naszego kraju.

Pogarszająca się sytuacja gospodarcza sprawia, że nasza firma – tak jak wiele innych przedsiębiorstw – musi rozważnie dysponować zasobami po to, aby zapewnić sobie ciągłość działania i zatrudnienie swoim pracownikom. Właśnie z tego powodu nie jesteśmy w stanie kontynuować bezpłatnej akcji serwisowej z czasu lockdownu.

Wychodzimy jednak naprzeciw potrzebom naszych Klientów – przygotowaliśmy najniższą z możliwych ofert cenowych na wsparcie techniczne i serwis naszych systemów po to, aby były one w należyty sposób przygotowane do kolejnych wyzwań, które stawia przed nami nowa rzeczywistość.


Propozycja wsparcia technicznego w zakresie przygotowywania komunikatów głosowych


JEŚLI CHCESZ ZAMÓWIĆ PROFESJONALNY PLIK AUDIO

  • Prześlij na digitex@digitex.pl tekst zawierający do 100 słów.
  • Następnie wgraj otrzymany plik na kartę SD (w syrenie elektronicznej DSE) lub dodaj plik do biblioteki audio w digitexCZK/IP WAVE. (Biblioteka audio jest dostępna od wersji 1.65.43b).
  • Od tej pory możesz zdalnie wygłaszać komunikat głosowy za pośrednictwem syreny alarmowej.

Koszt: 490 zł netto.


JEŚLI POSIADASZ WŁASNY PLIK AUDIO (.WAV LUB .MP3)

  1. Prześlij go do weryfikacji technicznej na digitex@digitex.pl.
  2. Następnie dodaj zweryfikowany plik na kartę SD (w syrenie elektronicznej DSE) lub dodaj plik do biblioteki audio w digitexCZK/IP WAVE. (Biblioteka audio jest dostępna od wersji 1.65.43b).
  3. Od tej pory możesz zdalnie wygłaszać komunikat głosowy za pośrednictwem syreny alarmowej.
WYMAGANIA NA PLIK AUDIO
Typ pliku: .wav lub .mp3
Maksymalny czas trwania komunikatu: 180 s (3 min)
Ilość bitów : 8 lub 16
Typ dźwięku: mono
Maksymalny rozmiar pliku: 32 MB
Sampling: 8 kHz (preferowany) do 44,1 kHz
Pasmo: od 350 Hz do 5 kHz
Poziom maksymalny: -6 dB (0 dB - maksymalny możliwy poziom dźwięku przy nagrywaniu)

Koszt 120 zł netto.


JEŚLI CHCESZ ZAKTUALIZOWAĆ OPROGRAMOWANIE

Aktualizacja oprogramowania digitexCZK/IP zawiera:

  • upgrade oprogramowania digitexCZK/IP do najnowszej wersji digitexCZK/IP WAVE zawierającej bibliotekę audio i harmonogram,
  • nagranie i konwersję komunikatu głosowego (do 100 słów w języku polskim),
  • zdalne szkolenie (ok. 30 min),
  • konfigurację systemu.

Koszt: od 1960 zł netto *)

*) UWAGA: Oprogramowanie digitexCZK/IP jest sprzedawane i instalowane od wielu lat. System pracuje na różnych komputerach i maszynach wirtualnych zarządzanych przez różne systemy operacyjne. Aby ustalić ostateczną cenę upgrade’u do najnowszej wersji WAVE® niezbędne jest przeprowadzenie bezpłatnego, zdalnego audytu oprogramowania.

Sprawdź jak wygłosić komunikat głosowy za pomocą oprogramowania digitexCZK/IP WAVE na wybranej syrenie alarmowej lub grupie syren.

Wpisy powiązane

Kazachstan stawia na digitex

Kazachstan stawia na digitex

Zakończyliśmy I etap inwestycji w system alarmowania i ostrzegania ludności w Kazachstanie. W ramach tego etapu dostarczyliśmy centrale alarmowe DCA-4000 (wojewódzką i powiatowe) oraz syreny elektroniczne serii DSE-600S (o mocy 600 W). Zmiany istoty zagrożeń wymuszają sukcesywne rozszerzanie infrastruktury krytycznej. Nowo wybudowana infrastruktura ma istotny […]

Digitex wspiera Obronę Cywilną Ukrainy

Digitex wspiera Obronę Cywilną Ukrainy

Digitex wspiera rozwój Obrony Cywilnej na Ukrainie. We wrześniu mieliśmy przyjemność spotkać się z przedstawicielami Obrony Cywilnej większości regionów Ukrainy. Spotkania miały charakter publicznych konsultacji technicznych. Celem było zapoznanie osób odpowiedzialnych za zapewnienie bezpieczeństwa publicznego z najnowszymi trendami i rozwiązaniami technicznymi w Obronie Cywilnej. Omówiliśmy […]